|
Post by adela on Jun 20, 2019 19:43:23 GMT
Tyler Morgenstern Der havde været shoot på Phønixengen i anledningen af en ny sommerkollektion, som Adela havde stået model til hele dagen. Det havde heldigvis været lækkert vejr og hun kunne nu slutte dagen af med et koldt glad græskar juice. Hun valgte derfor at vimse ind på De Tre Koste og bestille den ønskede drik før hun satte sig i baren og uden problem lagde det ene ben over det andet. Mange kiggede på hende som hun havde sat sig, og lagt de store solbriller på disken, så hun bedre kunne se nu hun var indendøre. De høje stilletter var røde, den korte kjole lys med blomster og læberne havde en sart lyserød farve. Ellers afslørede hun et sæt formidable dådyrøjne og et par lange stænger, som kunne få selv en gift mand til at vende hovedet.
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
Fødselsdag: 09.05.2018
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Profettidende
Stilling: Chefredaktør
C-box navn: Rylle
|
Post by Tyler Morgenstern on Jun 25, 2019 14:41:35 GMT
|
Tyler var altid glad for en aften i byen, især nu hvor det var lidt som om at livet alligevel bare havde tænkt sig at være en bitch overfor ham. han syntes eller selv han havde gjort alt det rigtige, forsøgt sig på alt det rigtige og var jo endda rejst til Tibét i forsøget på en udrensning. Men det var lidt som om at Isabella, alkohol, profettiende og sex i en stor kombination fik hans liv til at crashe. Som om han bare ikke kunne styre sig.
Men nu havde han jo også levet på den samme måde i mange år, så det var ikke nemt at ændre vaner. Han sad oppe ved baren og kiggede sig let omkring, som en meget blonde kvinde kom gående: "Jamen dog, klædt på til galla?" spurgte han i et skævt smil, bare fordi hendes kjole var en noget anden standard end hvad man normalt så her. På en snusket kro.
| | ♛
|
|
|
|
Post by adela on Jun 27, 2019 6:39:25 GMT
Adela svang det ene slanke ben over det andet og drejede sig i stolen, for at se på manden der talte til ham. Hurtigt tjekkede hun ham ud fra top til tå og så til tops igen. Han så godt ud,pæn måske lidt ældre end hende, men det gjorde nu intet. Hun sendte ham bare et flirtende smil. "Ikke lige galla nej, jeg kommer lidt fra job. De ser nu heller ikke værst ud." komplimenterede hun ham så. Hun elskede at flirte og han var en af de typer hun særligt var tiltrukket af, den udadvendte pæne herre. Han havde vel sikkert en eller anden god stilling i ministeriet, og helt sikker enten ingen kone eller en kedelig grå krage derhjemme.
Hun løftede glasset til læberne og drak af den kølige væske, for derefter at sætte glasset fra sig og slikke læberne for mulig rester af juice. "De mangler måske selskab?" Spurgte hun så ganske uskyldigt. Det var egentlig bare for at snakke, som sådan var der ingen bagtanker ved det. "Adela." Hun rakte ham hånden for at hilse. "Og De?"
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jun 27, 2019 17:34:00 GMT
Tyler grinede let, han brugte meget tid på at arbejde og han var da også lige kommet fra profettidende for bare at prøve at holde nogenlunde fokus på sit videre liv. han ville gerne ses noget mere med Isabella, men han ville ikke presse sig på. Han vidste godt at han havde lavet en del lort - og det havde hun nu også. Hun mente nok ikke at de to var gode for hinanden, men Tyler var ikke enig. For hun var den eneste kvinde han nogensinde sådan rigtigt havde elsket. Desuden havde de to børn sammen, det måtte da også gælde for noget.
"hvad arbejder du med?" spurgte han nysgerrigt, og lod et skævt smil komme frem på sine læber, som han rakte ud efter sin drink og tog en tår. "Jeg mangler altid selskab" sagde han og faldt hurtigt over hendes meget fornemme måde at tale på, hvilket jo bestemt ikke var sådan et sprogbrug han normalt brugte, han var en rimeligt chill fyr der som oftest sagde en masse lort. "Du kan bare kalde mig Tyler" sagde han i et lille smil og satte så glasset ned igen, det hed han nu også - men han var typen der godt kunne lide lidt sjov og ballade, måde i livet men også i sprogbruget.
|
|
|
|
Post by adela on Jul 1, 2019 7:26:28 GMT
Det var virkelig et godt eksemplar af en mand hun havde fundet til denne aften. Han så ud til et være velhavende og generelt virkede han egentlig også meget som en gentleman, lige sådan en Adela godt kunne lide at tilbringe tid med. "Jeg er model. De har måske set mine billeder nogle steder, alt efter hvor belæst De er." Smilede hun så og rykkede lidt nærmere Tyler. Det var da synd der skulle være så langt imellem dem, nu han var sådan en spændende mand. "Dejligt at møde Dem Tyler. Jeg vil gerne være deres selskab i aften." Dette betød dog også at hun måtte have noget bedre at drikke end græskarjuice, det virkede lidt tamt, hvis nu man skulle til at flirte. Derfor gav hun tegn til ham i baren, så hun kunne bestille noget. Hun skævede imod Tyler med et lille smil. "Vil De have noget med?" Spurgte hun så, nok var hun meget feminin, men hun kunne snilt betale sine drinks selv, medmindre mændene insisterede på andet.
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jul 1, 2019 20:12:08 GMT
Han grinede let ved hendes ord. "Åh jeg må indrømme mode ikke er noget jeg ser meget om.. Men det overrasket mig ikke" sagde han i et skævt smil, Tyler havde godt nok en avis, men han skrev primært om politik og den slags. Det gik han så tilgengældt også rigtigt meget op i, at sikre sig at de politiske sider i den magiske verden blev hørt. Han sukkede let og tog så en tår af sin drink som han betragtede hende. han kunne skam godt forstå at hun var model, for man måtte da uden tvivl sige at hun var utroligt smuk: "Jamen det lyder da hyggeligt, jeg har altid brug for godt selskab" påpegede han og blinkede til hende.
"Et par shots kan man vel altid drikke... Eller du tør måske ikke drikke om kap?" spurgte han en smule ledende og kiggede udfordrende på hende. Tyler måtte jo nok desværre indrømme at han gik rimeligt meget i byen i nogen perioder, og derfor kunne han da også sagtens bunde nogen shots uden at blive så fuld han ikke kunne styre sig selv, kvinder derimod blev ofte lidt nemmere når de havde drukket lidt. Og det passede ham jo fint.
|
|
|
|
Post by adela on Jul 4, 2019 11:15:54 GMT
Adela grinede lidt og tjekkede ham ud fra øverst til nederst og smilede så. "Jeg må indrømme af en fyr, der ikke går op i mode, så ser du stadig fandens godt ud." Han virkede til at have klasse, og samtidig var der en auror af vigtighed omkring ham. Han var lige de type Adela bedst kunne lide, og han virkelig da også til at være frisk på en omgang pingpog. Hun rykkede sig nærmere ham, så de nu sad lige ved siden af hinanden og personalet bag baren havde tid kiggede hun hurtigt på Tyler og så på personalet for at bestille. "20 shots tak. Du blander bare lidt forskelligt." Adela var fra Rusland og modsat mange andre kvinder på hendes størrelse, kunne hun drikke mere end man først lige gik ud fra. "så en dyst siger du? er det den der når først til 10 eller er det drukspil? hvad tænker du? Jeg er med på alt." Og det var hun. hun sagde sjældent ned til noget, når først hun havde sat sig for at feste.
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jul 15, 2019 14:43:17 GMT
Tyler havde det da ikke sådan helt super for tiden, så han havde det godt med at være i byen og bare glemme sin verden lidt. AF en eller anden underlig grund så havde han det bedst når han drak sig fuld, for så tænkte han langt mindre på alle de problemer der nogengange sværmede omkring ham, som jo lige nu alle sammen handlede om Isabella, hvilket nok i sig selv var rimeligt fucked up. "Åh jamen ikke da et kompliment. Jeg må jo nok indse at mode aldrig har været min stærke side" sagde han i et lille grin og rystede så let på hovedet.
"Jamen lad os bare spille jeg har aldrig... Hvis du altså tør" sagde han og blinkede til hende. han kunne da godt hygge sig lidt med en druk leg hvis det skulle være, nu var han jo trods alt ude for at have det sjovt, og hun lignede jo en der godt kunne være frisk på lidt af hvert - og det havde han brug for i dag.
|
|
|
|
Post by adela on Jul 15, 2019 15:18:11 GMT
Adela smilede og gav ham et tydeligt elevatorblik, ha så bestemt ikke værst ud. "Så længe du holder dig til klassisk jakkesæt, så tror jeg du kan få selv de bedste på krogen." hun blinkede flirtende til ham og tog så imod en bakken med short, før hun satte den imellem dem. Det her skulle nok blive sjovt. Hun var ikke en genert type og de russiske gener gjort hende mere hårdfør, så hun kunne holde til mere alkohol, hvilket ofte var et plus. "ÅH Skat, mig skræmmer du ikke så let. Så jeg har aldrig, siger du. Godt, hvem starter?"
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jul 15, 2019 15:54:23 GMT
Han grinede let: "Åh ja det er jo ikke helt ved siden af" sagde Tyler i et smil. Han havde egentligt bare planlagt at sidde alene og bare drukne i sine egne ting, men lige nu var han faktisk meget glad for at han havde fået en at sidde at snakke med, at hun så også virkede ganske cool og mest af alt ret så smuk, jamen det klagede Tyler da ikke over. Han havde det generelt ganske godt med det modsatte køn.
"Jamen jeg kan fint starte... Jeg har aldrig knaldet med en fyr" sagde han i et grin og kiggede udfordrende på hende. Tyler var da ikke ligefrem homofob eller noget i den stil, men han havde da en grænse når det kom til det samme køn, desuden så tæskede han kvinder, bryster og kvindelige former, og han holde sig bestemt ikke tilbage. Derfor blev aftenen her sikkert også ganske god.
|
|
|
|
Post by adela on Jul 15, 2019 17:54:33 GMT
Adela elskede alkohol og godt selskab, så en god drukleg havde hun ikke noget problem i. Faktisk var det noget hun ofte havde det ret sjovt med fordi hun kunne drikke mere end de fleste. Hun måtte dog løfte et shots allerede ved første udsagn. Selvfølgelig havde hun knaldet en fyr. Det var der intet mærkeligt i. Så var det hendes tur, hun overvejede lidt hvad hun skulle sige, og fik så en ide. "Jeg har aldrig haft en trekant." Derefter så hun afventende på ham, klar til selv at drikke på den, men hun ville lige se først om han drak.
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jul 15, 2019 17:59:35 GMT
Han smilede som hun drak, og kiggede så i mod hende som det var hendes tur til at komme med en udfordring. "Det kan du nå endnu" påpegede han flabet og blinkede til hende, inden han tog et shot og drak det, Tyler havde prøvet lidt af hvert når det kom til seksuelle ting, så længe det havde noget med kvinder at gøre. Han kiggede i mod hende som prøvede han at udtænke noget godt.
"Jamen jeg har aldrig haft bryster..." sagde han i et grin. Tyler havde altid været en ganske slank mand, der så med årene var begyndt at træne lidt, men ligefrem bryster havde han trods alt aldrig haft. "Men altså det håber jeg fandeme du har" sagde han i et grin. Han ville blive chokeret hvis hun i alt hemmelighed var en mand.
|
|
|
|
Post by adela on Jul 15, 2019 19:19:26 GMT
"Nå endnu? Skat selvfølgelig har jeg haft en trekant." grinede hun før hun tømte endnu et glas. Hun havde prøver både med en kvinde og en mand og en enkelt gang havde hun været ene kvinde med to mænd. noget hun godt vidste skete meget sjældent. men jo, hun havde prøvet det og derfor drak hun.
Mandens næste udsagn var simpelthen plat, selvfølgelig havde hun bryster, det kunne han vel se. Hun smilede dog bare op tømte endnu et glas. hmm det var svært at finde noget hun ikke lige havde prøvet, som han nok havde prøvet også uden at blive for ekstremt. "Jeg har aldrig haft sex på et offentligt toilet." Selvfølgelig havde hun det, men hun ville gerne vide om han havde det.
|
|
|
Tyler Morgenstern
•
Magiker
|
Post by Tyler Morgenstern on Jul 15, 2019 19:29:13 GMT
Tyler var glad for han havde mødt en pige i byen der virkede både frisk og åben, det havde han bestemt haft brug for. Han grinede: "Din lille lort, så snød du mig sgu" sagde han og smilede skævt til hende: "To mænd eller to kvinder?" spurgte han nysgerrigt og ville da gerne lige sidde og forestille sig hende i en trekant. Bestemt ikke noget dårligt syn, og desuden så var Tyler jo typen der var med på den værste på mange punkter i livet, og desuden havde han haft utroligt mange vilde byture igennem årene. Dem havde han dog forsøgt at skære lidt ned på.
Han drak ved hendes næste spørgsmål: "Selvfølgelig har jeg det" svarede han og afventede hende. "Jeg har aldrig haft sex et offentligt sted" sagde han og afventede hende ingen han sagde noget, han vidste godt at han måske ikke var den bedste at spille det her med, men i det mindste blev han fuld. "Jeg synets du er bagud"[∫b] kommenterede han, han havde stadig 8 shots tilbage, og hun havde jo kun 7
|
|
|
|
Post by adela on Jul 15, 2019 20:37:25 GMT
Adela smilede uskyldigt til ham over at have snøret ham, da han så spurgte til om det var med to mænd eller to kvinder, vurderede hun situationen lidt for hvordan hun kunne få mest ud af det. Hun endte med at sætte et shots imellem dem og så kigge på ham. "Gæt. Hvis du gætter rigtigt, så drikker jeg. gætter du forkert skal du drikke." Hun forventede ærligt ikke at han kunne gætte rigtig, men hun var spændt på at høre hans bud.
Hun drak selvfølgelig også for at have sex på et offentligt toilet og da det var et offentlig sted, hun havde også haft sex andre steder offentligt, Så drak hun endnu et shots. Det forsvandt lidt hurtigt for hende. "Er jeg bagud? Jeg synes da jeg drikker en del mere end dig, men du er måske også bare kedelig?" provokerede hun ham med et smil.
|
|
|