Natacha Brayson
•
Magiker
Fødselsdag: 25.05.2026
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Enke/enkemand
Bosat: Hogsmeade
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Roser er røde, violer er blå...
Stilling: Indehaver
C-box navn: Chrille
|
Post by Natacha Brayson on Aug 5, 2019 8:05:54 GMT
Butikken stod klar og der var ikke længe til at hun endelig kunne åbne helt. Hun glædee sig og håbede virkelig det ville blive en succes. Netop fordi butikken havde hun inviteret Alecander på kaffe og kage, han havde virkelig været der for hende, da Ben var omkommet i den frygteligt ulykke og havde da også været en økonomisk støtte i hele processen med at få butikken op at stå. Så godt havde Natacha egentlig ikke kende Alecander førhen, men hun vidste at han og Ben havde været meget tætte, hvilket også betød nu at hun gerne ville holde en form for tilknytning til manden. Hun gik netop og rettede lidt til i butikken, mens kaffen bryggede. Melody havde heldigvis besluttet sig for at i dag, skulle være en af de dage, hvor hun gerne ville sove til middag, så der var lidt ro, til faktisk at få styr på tingene lige nu. Det havde også hjulpet meget at Oliver have ferie, så han kunne hjælpe hende. Natacha fik sat småkager på bordet, og kiggede så imod uret, der kunne ikke gå længe før Alecander ville dukke op.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 17.02.2021
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Ekspert
Civilstatus: Single
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Stilling: Minister for Magi
C-box navn: Rylle
|
Post by Alecander Moore on Aug 5, 2019 8:12:22 GMT
Alecander var ikke særligt god til at have venner. Faktisk var Zeke og Natacha hans eneste rigtige venner. Alecander var en meget privat person og han kunne ikke særligt godt lide at snakke om sig selv, nok mest fordi at han havde så mange mørke tanker som han ikke brød sig om at lukke folk ind i. Han havde kollegaer, han havde da også bekendte - men sådan venner som kendte ham lige mere end som bare minister for magi, eller generelt en der gik meget op i politik - dem havde han ikke ret mange af.
Alecander havde sagt han gerne ville komme forbi og se hendes nye butik som han havde været med til at finansierer, trods alt så havde hendes mand og ham haft et ganske godt venskab igennem mange år. Alecander følte det da nærmest derfor også som sin pligt at passe lidt på hende nu hvor han ikke længere var i blandt dem. Alecander havde da også været til begravelsen og det hele, hvilket egentligt var en sjældenhed. Typisk var han kun steder for at være høflig. Han bankede roligt på den lille butiksdør, ikke helt sikker på om den var åben, nu hvor der måske ikke rigtigt var åbent for kunder endnu.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 5, 2019 19:39:03 GMT
Natacha listede næsten omkring i butikken for ikke at vække Melody. Hun ville så nødigt vække pigen, når nu hun endelig sov. Da der lød en banken på døren kiggede hun derfor næsten panisk på barnet, der heldigvis bare lå med sin tommelfinger i munden; sutten var faldet ud af munden og lå ved siden af hende. Natacha smilede før hun hurtigt listede hen og åbnede døren. “Hej. Melody er endelig faldet i søvn, så du må meget gerne ikke larme for meget” hviskede hun til ham, utroligt nok taget i betragtning af hvem han var. Men det var tydeligt at se på hende, at roen var værdsat. Skønt det ikke var meget havde hun alligevel render under øjnene af tegn på for lidt søvn.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 11, 2019 10:16:42 GMT
Alecander smilede i mod hende og nikkede så. "Jeg skal prøve at behærske mig" sagde han i en lille joke, det var en underlig fornemmelse at have en veninde som sådan, Alecander var ikke så god til at snakke med andre mennesker, men han nød faktisk at snakke med hende. Selvom de ikke kendte hinanden så godt endnu, han kendte jo hendes mand langt bedre.
Alecander gik indenfor. "hvordan har du det?" spurgte han i en rolig stemme og smilede forsigtigt til hende, han kunne godt forstå hvis hun ikke hade det nemt for tiden, det kunne bestemt ikke være nemt at have ens liv ramlende omkring en. Alecander havde jo ikke ligefrem prøvet det i så stor stil, men hans liv havde da været omtåget for tiden. To gange igennem alvorlig sygdom, alt det med olivai som han ikke helt kunne finde ud af og arbejde nok til de næste ti år.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 12, 2019 9:28:40 GMT
Natacha viste vej hen til bordet, hvor hun havde dækket op til kaffe og kage og kiggede så lidt tøvende på Alecander. Deres venskab, eller hvad det nu var var ret nyt, så hun kendte ikke meget til hvad han brød sig om og godt kunne lide. "Jeg antog du drak kaffe, eller foretrækker du hellere te? Jeg lavede begge dele for at være sikker." Hun havde lagt hånden om Kaffekandens hank, for at være klar til at hælde op, hvis det var det rette bud. Det virkede uanset til at være vejen frem, at hælde op til ham. Det var stadig lidt underligt at Ministeren for magi opsøgte hende og hjalp hende, men hun kunne også godt forstå det, nu han have været tæt med hendes mand.
Det overraskede hende, at han spurgte til hvordan hun havde det. Det var et svært spørgsmål at svare på, for hvor ærlig skulle hun være? "Jeg har det okay. Det har hjulpet meget at butikken er færdig. Tak for hjælpen med det forresten, jeg ville aldrig have haft råd til det uden din hjælp. Det er også en hjælp, at min lillebror har sommerferie. Han kan tage sig af Melody, mens jeg tager mig af butikken." Sandheden var at det var hårdt, og hun nemt kom til at føle sig ensom om aftenen. Tabet af sin mand hang stadig tæt over hende og hun savnede ham frygteligt. Havde det ikke været for Melody, så var hun nok selv gået til også.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 12, 2019 15:32:37 GMT
Han smilede let. "Kaffe er fint... jeg kommer lige fra et langt møde, så jeg må hellere holde mig vågen" sagde han i en rolig stemme, han var egentligt ganske glad for at han kunne bruge aftenen på lidt godt selskab. Lige pt prøvede han bare ikke at tænke på Olivia, hende var der ingen der kendte til udover Zeke, for Alecander var et meget privat menneske og en ting var at folk kendte ham ganske godt, lige som Natacha gjorde, men der var ingen der kendte ham hele vejen igennem. Han holde mange ting hemmelige.
Han satte sig roligt ned ved bordet som de kom indenfor. "Det skal du endeligt ikke takke for... det fortjener i" sagde han roligt: "Jeg håber virkeligt at det bliver en success det hele... Men er nu sikker på det nok skal gå jer godt" sagde han i et roligt smil.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 12, 2019 16:14:36 GMT
Natacha smilede høfligt og hældte så kaffe op til ham. Hun ville gerne vise sig fra sin bedste side, nu det var en af Bens venner, måske endda nære venner, skønt de aldrig rigtig havde mødtes før. Kun til nogle firmafester, hvor alle havde travlt og ingen havde tid til at tale ordentlig sammen. "Småkage?" Hun rakte ham tallerkenen med kager på i tilfælde af at han ville have en, og kom så til at sukke kort for sig selv. "Ja, I har vel travlt med en masse.. ting. Jeg er ikke helt inde i det må jeg indrømme, jeg ved bare at Ben ofte havde meget om ørerne." Som hun havde sagt det slog hun blikket ned, og blev meget stille. Det var ikke nemt for hende og hun kæmpede med ikke at lade byrden overvælde hende. For at skjule sorgen kiggede hun i retningen af Melody, Hun lå da heldigvis stadig og sov. Det var godt.
Hun rettede blikket imod Ministeren igen og fremtvang et smil. "Ja, jeg må bare håbe nogen vil købe blomster." Mon ikke der var det. Det var trods alt noget mange forelskede par gav hinanden.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 12, 2019 19:57:12 GMT
Han rystede på hovedet: "Åh ellers tak" sagde han blot. Det var ikke fordi at Alecander var fanatisk med sin kost eller noget i den stil, men han var ihvertfald fanatisk med det fakt at han gerne ville spise sundt og han havde på ingen mulig interesse i at tage kilo på. Han var en veltrænet mand, det var dog de færreste der fik lov til at opleve det. "Ja der er rigtigt meget at se til... Især efter alt dette her med virussen og sådan... Min egen sygdom, der har været mange ting at kæmpe med" sagde han i en rolig stemme og smilede så let.
"Mon ikke... " sagde han og smilede i mod hende. "Men jeg er glad for at i har det godt og i føler jer tilrette. Hvis der er noget du har brug for, så håber jeg du ved ud bare skal sige til" sagde han i en rolig stemme, han ville stadig gerne hjælpe hende.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 15, 2019 7:59:35 GMT
Natacha satte fadet med småkager fra sig igen, hun havde nok ikke helt regnet med at han ville sige nej til småkagerne, men måtte jo acceptere det. Selv mente hun dog at en ikke ville skade men ham om det. Hun havde måske også et lidt skævt forhold til søde sager oven på alt der var sket, så var hun nok kommet til at trøstespise lidt for ofte, uden at det da var noget der kunne ses på hende.. heldigvis. Det undrede hende ikke at han havde meget at se til, som minister var der vel sikkert meget at holde styr på, han nævnte en af de helt store ting, nemlig virussen. "åh ja, virussen.. Hvordan har du det efter det? Du blev også ramt ikke?" Selv havde hun været så dybt begravet i tabet af Ben og den nye rolle som Mor, at hun slet ikke lige havde kunnet fokuserer på en sygdom, der dog lød meget alvorlig. Hun var bare glad for at både hun og Oliver var gået fri af den, og hun turde da slet ikke tænke på, hvad der var sket, hvis virussen havde ramt Melody. Hun lagde dog blidt en hånd over på Alecanders arm og smilede til ham. "Min dør står altid åben, hvis du har brug for et break." Nogen ville nok mene det var utroligt, at hun havde tid til at tage sig af andre på den måde, med alt det hun selv kæmpede med, men hun ville gerne at folk omkring hende havde det godt. Det blev nogen gange vigtigere end hvordan hun selv havde det. "Jeg skal nok sige til, tak. Måske... Nej.. Nej, jeg tænkte bare på, at jeg måske kunne bruge en medarbejder i butikken, men det må jeg selv kunne klare, når bare lige jeg får overblik. Desuden har jeg jo Oliver indtil skolen starter igen." Hun sukkede træt og drak så af sin kaffe. Normalt drak hun mest te, men efter Melody var født og alt det det krævede med butikken, var hun gået over til kaffe i håb om at kunne holde sig bedre vågen ved det.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 16, 2019 10:31:48 GMT
Alecander var faktisk glad for at have en mere normal samtale med et menneske, han var ikke helt så god til bare at snakke og slappe af. Enten så var han sammen med kvinder der bare skulle tie stille og gøre som han sagde, og ellers snakkede han med folk på ministeriet hvor det handlede om arbejde. Alecander ville gerne tale med Zeke, men desværre så virkede han til at have ret travlt og Alecander ville ikke presse ham efter alt det med Ashleen var sket, hvor hun var endt med at flytte hjem til Alecander. "jo det gjorde jeg... Jeg havde det godt nok skidt... Men jeg er i bedring og er tilbage på arbejdet igen" sagde han, han blev jo kidnappet, var væk i flere måneder, troede han skulle dø, kom syg retur, troede han skulle dø igen.
Uden tvivl den værste periode i hans liv. "Arhh ja, hvad årgang starter han på?" spurgte han i en nysgerrig stemme, han var glad for at have en veninde som hende og selvom hun måske ikke kendte alle hans dybeste hemmeligheder, så var han glad for at bruge tid sammen med hende.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 18, 2019 14:10:37 GMT
Natacha så lettere bekymret på Alecander. Hun vidste faktisk ikke meget om ham, men hun håbede da på at der var nogen omkring ham så han ikke var alene. Havde der ikke været noget med en hustru, eller hvordan var det nu lige? "undskyld Alecander, der har været så meget på det sidste, men hvordan er det nu, bor du alene? Nej vel... Du har da en kone ikke? eller samlever?" Hun mente der var en eller anden, hun kunne bare ikke komme på kvindes navn. Men der var noget i hende der var sikker på han havde noget med en eller anden. Var det bare en forelskelse måske? Nej, hun kunne simpelthen ikke huske det. "Uanset er jeg glad for at du er rask igen."
Det var egentlig også rart nok, at han spurgte til Oliver. Hun vidste godt at hendes mand aldrig rigtig havde brudt sig om at Oliver skulle bo hos dem, men det havde hun insisteret på, da de havde mistet deres forældre. Så at Alecander nu spurgte til ham, gjorde hende egentlig glad. "Han starter sit 7. år efter ferien hvad han så skal tror jeg ikke han ved endnu."
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 18, 2019 18:40:30 GMT
"JEg har aldrig haft en kone, kæreste eller noget i den stil... Jeg fokuserer blot på mit arbejde" sagde han i en rolig stemme, faktisk var der heller aldrig nogen der havde set ham med en kvinde og rygterne have da også kørt at han var homoseksuel hvilket han havde afkræftet. Alecander havde bare et meget hemmeligt liv: "Men lige nu bor der en kvinde ved mig der har lejet et værelse fordi hun ikke havde et sted at bo" sagde han blot, nogengange fortrød han dog at han havde givet Olivia lov. Nok især efter at hun var begyndt at date hans bror.
"Tak... Det har også været et hårdt forløb" indrømmede han i et roligt smil. "Åh ja... Det er vildt at han er blevet så gammel, man må sige at tiden går...Hvordan tager han det hele?" spurgte han roligt, det var jo ikke let at miste sin far lige midt i ens teenage år hvor man forsøgte at finde ud af hvem man selv var. Hvilket så ikke rigtigt havde været muligt for ham.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 19, 2019 17:27:49 GMT
Den dårlige samvittighed over at have taget fejl skyldede ind over Naracha. Hun havde ellers bestemt ment der havde været noget, men det var altså forkert. "Åh, det må du meget undskylde. Det... ja undskyld." Det var ikke rart at tage fejl med sådan noget og Natacha følte sig egentlig bare dum, fordi hun burde have bedre styr på tingene, men det havde hun ikke. at i hendes hverdag gik med amning, bleskift, blomstervanding, bleskift, amning, mad til sig selv og så lige bleskift. Det var hårdt og udmattende, men hun klagede ikke. Sådan var Natacha ikke. Hun kommenterede sjældent på den mængde stress hun selv var hæmmet af. Det var noget hun måtte klare og gerne uden verden så det. Hun lyste dog alligevel lidt op som han fortalte, at der boede en kvinde hos ham. "Så var jeg da ikke helt ved siden af." smilede hun så og trak lidt på skuldrene. "Gammel... Så skulle du se hvor høj han er blevet! Han er efterhånden et helt fyrtårn. Jeg er vidst nød til at få købt nye kapper til ham inden det nye skoleår. Måske hvis vi kommer afsted inden alle andre også begynder på skoleshoppingen, så kan det være det går nogenlunde gnidningsfrit." Hun havde lidt svært ved at se hvordan hun skulle få en nyfødt med rundt i alle de butikker og gide lægge stille, mens der blev taget mål til en kappe til Oliver Brayson. Hurtigt fandt hun dog smilet frem igen, facaden skulle ikke gerne brydes.
|
|
|
Alecander Moore
•
Plot Karakter
|
Post by Alecander Moore on Aug 20, 2019 17:53:51 GMT
"Nej det skal du da ikke undskylde, jeg kan bare bedst lide at holde fuld fokus på mit arbejde" sagde han i en rolig stemme, der var en grund til at han sikrede sig at alt var meget hemmeligt, han ønskede ikke at Profettidende fik nys om noget som helst og ham Tyler Morgenstern var jo bare så skide nysgerrig. Alecander holde meget af sit privat liv og selvom han godt vidste at mange kvinder fandt ham tiltrækkende på kontoret, så var det alt det var. Dog måtte han da indrømme at han nød at få opmærksomheden. Kvinderne var jo trods alt ganske smukke at kigge på.
Alecander smilede let. "Åh ja det kan jeg kun forestille mig... Ved han hvad han vil efter skolen?" spurgte han i en rolig stemme, Alecander kunne da altid hjælpe ham hvis ministeriet eller politik interesserede ham, egentligt havde det altid interesseret Alecander. Han havde altid været meget dedikeret til sin karrierer.
|
|
|
Natacha Brayson
•
Magiker
|
Post by Natacha Brayson on Aug 22, 2019 7:46:19 GMT
Hun smilede undskyldende til ham og kørte fingrene igennem det lyse hår. hun havde stadig lidt dårlig samvittighed over samtaleemnet, men sådan måtte det være. Hun skænkede derfor lidt mere op i sin kop, mest for naturligt at kunne undgå øjenkontakt med ham for en kort tid. "Det må også være lidt af et arbejde du har. Er der ikke meget at se til?" Hun smilede til ham. Det var lettere at snakke om arbejde og særligt om ham, frem for selv at skulle være omdrejningspunkt for samtalen. Heldigvis spurgte han også ind til Oliver, det var godt nok. Hun var stolt af sin lillebror og vidste han klarede sig rigtig godt. Han kunne sikkert klare det meste, hvis han ville. "Min bror har snakket lidt om at blive Auror, men jeg er ikke sikker på han helt har besluttet sig." EN nervøs trækning kunne fornemmes ved hende, men det var vel heller ikke så mærkeligt. Oliver hvad alt familie hun havde tilbage, foruden Melody selvfølgelig, og jobbet som Auror var ikke ligefrem ufarligt. Hun så helst han fandt sig noget andet, men ville heller ikke stå i vejen for ham.
|
|
|